خبرنامه بانك اطلاعات مشاغل صنعتي و شهري خبرنامه بانك اطلاعات مشاغل صنعتي و شهري .

خبرنامه بانك اطلاعات مشاغل صنعتي و شهري

آشنايي با لوكوربوزيه (بخش 1)

لوكوربوزيه در لشودفوند (به فرانسوي: La Chaux de Fonds)، شهر كوچكي در شمال غربي سوئيس، در نزديكي مرز فرانسه متولد شد. لوكوربوزيه علاقه زيادي به هنرهاي بصري داشت و نزد شخصي به نام چارلز لپلاتنيه، كه معلم يك مدرسهٔ هنرهاي زيباي محلي بود به آموختن مباني هنر پرداخت .

اولين خانه‌هايي كه او طراحي كرد در لشودفوند و متعلق به خود وي بودند ، مانند ويلا فالت، ويلا شوآب، و ويلا ژان نرت براي پدر و مادرش. اين خانه‌ها يادآور سبك معماري رايج ، منطبق بر طبيعت كوه‌هاي بومي در آن منطقه، يعني رشته كوه‌هاي آلپ بودند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۰۱ توسط:omid موضوع: اخبار معماري نظرات (0)

از چه سايت معتبر ايراني مي توانيم پيراهن تيم ملي ايران را تهيه و خريداري كنيم؟

تماشاي فوتبال هاي ملي براي همه ما لذت بخش است و ناخواسته عشق به تيم ملي ايران در وجود همه ما قرار دارد. تيم ملي ايران در رقابت هاي مختلفي شركت كرده است كه با توجه به فشارهاي ناعادلانه فيفا و اي اف سي، باز هم در ميادين با غيرت بازيكنانش نتيجه هاي قابل قبولي را به دست آورده است.

در آسيا تيم هاي زيادي به دنبال كسب افتخارات جهاني هستند اما در اين بين مي توان به تيم ملي ايران به عنوان يكي از پرافتخار ترين تيم هاي آسيايي اشاره نمود، با نزديك شدن به جام جهاني تب و تاب خريد لباس تيم ملي ايران در ميان هواداران اين تيم به شدت افزايش پيدا كرده است و اين موضوع در نهايت سبب مي شود تا بسياري از افراد به دنبال تهيه اين لباس باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۱:۳۸ توسط:omid موضوع: عمومي نظرات (0)