خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

آشنایی با تلویزیون سونی 65A8G (بخش اول)

تلویزیون اسمارت سونی 65A8G از سیستم عامل اندروید و برنامه های محبوبی همچون Netflix و یوتیوب بهره برده است که با اتصال به اینترنت می توانید به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بپردازید. تلویزیون اسمارت 65A8G دارای امکانات دیگری از جمله برنامه Google Play، قابلیت Chromecast، پورت های USB، HDMI، امکان پنهان سازی کابل ها می باشد. این تلویزیون 65 اینچ سونی با صفحه نمایش تخت و جذاب طراحی شده است و می تواند به محیط شما جلوه ویژه ای ببخشد.

ظاهر زیبای این تلویزیون به همراه امکان تلفیق صدا و تصویر در محیطها و سالن های بزرگ می تواند فضای دلنشین سینما را برای شما فراهم کند تا از تماشای فیلم های مورد نظر خود نهایت لذت را ببرید. با وجود امکانات منحصر به فرد و فوق العاده این تلویزیون به همراه طراحی و ظاهر بی نظیری که از آن برخوردار است، به جرات می توان گفت که با یک تلویزیون بدون عیب و نقص رو به رو هستید که مطمئنا با خرید آن انتظارات شما از یک تلویزیون مدرن برآورده خواهد شد.

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سونی

کمپانی سونی برای تلویزیون های جدید خود امکانات متنوعی را در نظر گرفته است، تا یک تلویزیون کامل و بی عیب و نقص را در اختیار کاربران قرار دهد. تلویزیون اولد سونی  65A8Gدارای صفحه نمایشی با کیفیت تصویر 4K و روزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد. این سطح بالای پیکسل در تلویزیون سونی  65A8Gباعث کیفیت تصویری فوق العاده واضح و طبیعی در آن شده است و یک نقطه قوت برای این تلویزیون به حساب می آید.

موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate

سونی در سال 2019 موتور پردازشگر جدیدی را در تلویزیون های خود به کار برده است که کیفیت تصاویر تلویزیون را به صورت چشمگیری افزایش داده است. در تلویزیون سونی 65A8G موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate تعبیه گردیده است که این موتور سطح واقع گرایی طبیعی را روی نمایشگر به نمایش درمی آورد.

در واقع این موتور پردازشگر تصویر، پردازش صدای اشیاء روی نمایشگر را انجام می دهد و در بالا بردن سطح روشنایی و رنگ تصاویر از توانایی فوق العاده ای برخوردار می باشد، به طوری که باعث می شود تا جزئیات به طور برجسته و دقیق قابل مشاهده باشد. به زبان ساده تر موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate این امکان را فراهم می کند تا صحنه هایی طبیعی و روشن از جلوی چشم شما گذر کند و تصاویر را با رنگ روشن و واقعی مشاهده نمایید. 


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۲:۲۰ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)