خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

راهنمای جامع خرید داکت اسپلیت گرین سایت تاسیسات دات کام 48000 مدل GDS-48P1T3Bبا کیفیت در ایران

از ویژگی‌های داکت اسپلیت گرین مدل GDS-48P1T1/R1 برای مناطق معتدل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ابعادی مناسب برای نصب در فضاهای سقف کاذب، فشار استاتیک 50 تا 80 پاسکال، کمپرسور طرح دوار هیتاچی مجهز به ترموستات دیواری با صفحه لمسی، ظرفیت هوادهی تا 1600CFM، دامنه کامل گرین در آب و هوای مختلف از -15 تا +49 درجه سانتیگراد، محدوده ظرفیت از 1.5 تن تا 5 تن، توانایی نصب یک هوای تازه و مجرای هوای برگشتی، قابلیت تغییر دریچه ورودی هوا مجهز به فیلتر برای افزایش کیفیت هوا.

عیب یابی داکت اسپیلت گرین

اما در هر صورت، مهم‌ترین مرحله انجام تعمیرات داکت اسپلیت گرین است که باید برای عیب یابی صحیح داکت گرین اسپلیت، به متخصص شما سپرده شود.

تعمیرکاران ما به طور روزمره با مشکلات زیادی در زمینه نقص داکت اسپلیت گرین روبرو هستند که همین امر باعث شده است تجربه کار آنها در عیب یابی و تعمیر مجاری گرین اسپلیت بیشتر باشد و آن‌ها می‌توانند با مهارت بیشتری کولر گازی گرین شما را تعمیر کنند.

بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در داکت اسپلیت گرین خود می‌توانید با ما تماس بگیرید تا تخصصی‌ترین تعمیر داکت اسپلیت گرین را به محل مورد نظر خود تحویل دهید.

داکت اسپلیت گرین سقفی 48000 سه فاز

بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت گرین 48000 مدل GDS-48P1T3B

داکت اسپلیت گرین 48000 مدل GDS-48P1T3B یکی دیگر از محصولات شرکت Green است که به دلیل ویژگی‌های آن می‌توان آنرا یکی از بهترین داکت اسپلیت ها را در این زمینه دانست که این امر بخاطر طراحی و مکانیزم شیک و زیبای آن است. سیستم‌های مدرن حرارتی و برودتی که برای آن طراحی و نصب شده‌اند، برای ساختمان‌های مختلف و همچنین مجتمع‌ها کاربردهای زیادی دارند.

از دیگر مزایای داکت اسپلیت گرین در اینجا می‌توان به مصرف بسیار کم و حجم کم و ابعاد کوچک اشاره کرد که حمل و نصب آن را بسیار تسهیل کرده است. در واقع داکت اسپلیت گرین 48000 مدل GDS-48P1T3B به دلیل ظرفیت زیادی که دارد می‌تواند به چندین واحد داخلی متصل شود.

این داکت همچنین امکان نصب کانال بازگشتی را برای سیستم فراهم کرده است تا بتواند هوای تازه به سیستم وارد شود. همچنین توانایی ایجاد تهویه مطبوع با دامنه گرینی بالا در آب و هوای مختلف از گرمسیری تا کوه سرد را دارد که می‌تواند از - 10 تا +50 درجه در نظر گرفته شود. علاوه بر این، وجود یک کنترل کننده لمسی با دسترسی کامل به مصرف کننده اجازه می‌دهد تا تغییرات لازم را برای ایجاد شرایط مطلوب در دستگاه ایجاد کند.

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر گرین مدل GDS-48P1T3B

داکت اسپلیت گرین 48000 مدل GDS-48P1T3B یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد شرکت Green است که یکی از مهمترین ویژگیهای این کانالهای اسپلیت مانند سازگاری با محیط زیست است که به دلیل مصرف کم برق است و باعث آلودگی نمی‌شود. مضر نیز به دست آمده است این سیستم همچنین دارای ابعاد نصب بسیار مناسبی است که برای کارایی بیشتر و فضای کم در داخل سقف یا دیوار نصب می‌شوند.

علاوه بر این کمپرسور موجود در این کانال گرین توسط هیتاچی طراحی شده و از نوع Twin Rotary است که دارای قدرت لازم برای ایجاد تهویه مطبوع کافی در فضای مورد نظر است. داکت اسپلیت گرین 48000 مدل GDS-48P1T3B دارای فیلترهای زیادی است که عملکرد آنها منجر به از بین بردن عوامل بیماری زا و در واقع تمیز کردن هوای موجود در کنار تهویه بسیار خوبی است که این داکت اسپلیت انجام می‌دهد.

از دیگر مشخصات داکت اسپلیت گرین 48000 مدل GDS-48P1T3B می‌توان به استفاده از سه فاز مصرف برق سه فاز و کارکرد دستگاه در فشار استاتیک 50 تا 80 پاسکال اشاره کرد. همچنین بازدید کنندگان گرامی می‌توانند جهت اطلاع از قیمت داکت اسپلیت با وب سایت ما مشورت کرده و این محصول را با ضمانت اصلی شرکت و همچنین سایر محصولات با مارک معتبر و بصورت آنلاین خریداری نمایند.

 

منابع:

https://www.linkedin.com/pulse/آشنایی-اجمالی-با-مشخصات-کلی-و-نحوه-عملکرد-داکت-اسپلیت-اینفوجاب-مارکت

 


برچسب: داکت اسپلیت گرین، خرید داکت اسپلیت گرین، قیمت داکت اسپلیت گرین، کاتالوگ داکت اسپلیت گرین، نمایندگی داکت اسپلیت گرین، لیست قیمت داکت اسپلیت گرین، مشخصات فنی داکت اسپلیت گرین، فروش داکت اسپلیت گرین،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۵:۴۱ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)