خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

رژیم کتوژنیک آنلاین آردایت

رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر استفاده کنید و نیازی به حذف وعدههای غذایی یا کم کردن آنها ندارید؛ بلکه با تغییر نوع غذای مصرفی، متابولیسم خود را تغییر میدهید. به زودی خوردن غذای کم کربوهیدرات و چربی زیاد، به یکی از عادات روزانه تان تبدیل شده و از میل کردن آن احساس لذت نیز خواهید داشت.

دکتر رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک ضمناً آووکادو در بهبود وضعیت نشانگرهای سلامت قلب نیز مؤثر است. همچنین در بسیاری از مطالعات مشخص شده که روغن زیتون در کاهش فاکتورهای خطر بیماری قلبی مؤثر است. روغن زیتون سرشار از اولئیک اسید است که یک نوع چربی تک اشباع نشده محسوب میگردد.

روغن زیتون فرابکر سرشار از چربیهای تک غیر اشباع مفید برای قلب و همچنین منبع آنتی اکسیدانهایی مثل فنول است. رژیم آنلاین کتوژنیک سعی کنید گوشتی خریداری کنید که حیوانات آن به طور طبیعی و با علوفه رشد کرده باشند؛ چون چنین حیواناتی، گوشتی سرشار از چربیهای امگا 3، اسید لینولئیک مزدوج و آنتی اکسیدان دارند. شما باید با حجم زیادی مرغ و گوشت خود را سیر کنید و همین موضوع هزینه تغذیه شما را بالا میبرد.

رژیم کتوژنیک

بنابراین، باید پس از طی یک دوره حدودا دو یا سه ماهه دوباره مانند قبل کربوهیدرات دریافت گردد. شما می توانید این دو ماده غذایی را به تنهایی یا با مقداری آجیل خرد شده، دارچین و شیرین کننده های بدون قند مخلوط کنید و خیلی سریع و آسان مورد استفاده قرار دهید. دریافت رژیم کتوژنیک انلاین سس را تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید. یک رژیم کتوژنیک ممکن است در ۳ تا ۶ ماه اول در مقایسه با برخی رژیمهای دیگر به کاهش وزن بیشتری منجر شود.

چای قرمز با استرس روزانه مبارزه می کند. برخی مطالعات نشان دادهاند که مصرف به اندازه لبنیات پرچرب، حتی میتواند به کاهش خطر حمله قلبی و سکته هم کمک کند. کره و خامه تقریباً فاقد کربوهیدرات هستند و مصرف به اندازه آنها اثرات مفیدی روی سلامت قلب دارد. به دلیل اینکه روغن زیتون به اندازه روغنهای اشباع، در دماهای بالا پایداری خوبی ندارد، بهترین کار این است که بعد از پخته شدن غذا اضافه کنید یا اینکه برای پختن غذاهایی استفاده نمایید که نیاز به پختن زیاد ندارند.  

رژیم کتوژنیک آنلاین
  روغن زیتون فاقد کربوهیدرات است و منبع خالص چربی است. ضمناً روغن زیتون فرابکر سرشار از آنتی اکسیدانهایی به نام فنول است. این میوههای کوچک سرشار از آنتی اکسیدان هستند و ثابت شده که باعث کاهش التهاب و جلوگیری از بروز بیماری میشوند. کره و خامه چربیهای مناسبی برای رژیم کتوژنیک محسوب میشوند. تا چندین سال، عقیده بر این بود که کره و خامه باعث بیماری قلبی یا وخیمتر شدن این بیماری میشوند و دلیل آن را چربیهای اشباع زیاد آنها میدانستند.

"بهترین دکتر برای رژیم کتوژنیک"

مقدار کربوهیدرات خالص در یک فنجان سبزیجات فاقد نشاسته بین 1 تا 8 گرم است.

دکتر متخصص رژیم کتوژنیک

در بررسی کارشناسان در خصوص میزان قابل اعتماد بودن این رژیم در بین افراد مختلف، میزان مقبولیت این رژیم گاهی با تردید هایی روبرو بوده است. این یک مزیت مهم برای در نظر گرفتن ارتباط بین وزن و دیابت نوع ۲ است. این رژیم یعنی رژیم کتوژنیک را به عنوان یکی از رژیم های لاغری سریع و رایگان می شناسند.

دکتر کرمانی ,رژیم دکتر کرمانی ,رژیم غذایی دکترکرمانی ,لاغری با دکتر کرمانی ,کاهش وزن با دکتر کرمانی ,لاغری دکتر کرمانی ,کاهش وزن سریع,رژیم لاغری-رژیم غذایی رژیم لاغری سریع رژیم چاق شدن,رژیم لاغری-رژیم غذایی رژیم لاغری.. اول: نیم بشقاب را با سالاد کلم سفید و بنفش را با روغن زیتون،مزه دار کنید و با تکه کوچکی از ماهی تن و 2 تخم مرغ آب پز میل کنید. در طی یک مطالعه مشاهده شد، مردانی که فقط روزانه 2 قاشق غذاخوری (معادل 30 میلی لیتر)، روغن نارگیل مصرف کرده بودند، به طور میانگین 2.5 سانتیمتر از دور کمرشان کم شد، این در حالی است که هیچ تغییر دیگری در رژیم غذایی خود ایجاد نکردند.

:رژیم کتوژنیک دکتر زهرا احمدی"

گوشت و مرغ کربوهیدرات ندارند و سرشار از پروتئینهای با کیفیت و چندین ماده مغذی هستند.

"متخصص رژیم کتوژنیک"

گوشت و مرغ منبع غنی از پروتئینهای با کیفیت بالا هستند که به حفظ توده عضلانی در طی رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار پایین کمک میکنند. به همین دلیل، رژیمهای غذایی بسیار کم کالری یک گزینه مناسب برای کاهش وزن در افراد با شاخص توده بدنی بیشتر از ۳۰ است.

این روش بهویژه برای مقابله با پرخوری و غذاخوردن احساسی (emotional eating، مثلا وقتی عصبانی یا غمگین میشویم غذا میخوریم) بسیار مفید است. نمونه رژیم کتوژنیکتحقیقات نشان داده که این رژیم غذایی برای کاهش وزن، کاهش علائم دیابت و صرع بسیار مفید است و می تواند از بسیاری از سرطان ها، بیماری آلزایمر و بسیاری از بیماری ها جلوگیری نماید. توجه داشته باشیم که تمام وعده های غذایی صبحانه و ناهار و شام در طول رژیم پروتئن ۱۴ روزه برای فرد لیست می شود و همه باید و نباید ها و مقدار و میزان استفاده و نحوه استفاده منابع غذایی در آن لحاظ می شود.

چاقی صرفا در ناحیه ی شکمی، معضل دیگری است که سبب می شود چاق به نظر برسید، ممکن است شاخص توده ی بدنی کاملا نرمال باشد اما تجمع چربی ها در ناحیه ی شکمی فرد را آزار داده و او را چاق نشان می دهد، برای رفع آن می توانید رژیم لاغری رایگان در ناحیه ی شکم را امتحان کنید. در این شرایط، بدن شما نتوانسته است چربی را جایگزین کربوهیدرات کند و بهتر است برای پیشگیری از این حالت، ابتدا تا مدتی مقدار کمی کربوهیدرات را در رژیم خود داشته باشید و به مرور آن را حذف کنید تا بدن شما عادت کند.

در هنگام غذاخوردن ، سطح گلوکز افزایش می یابد و بدن انسولین بیشتری تولید می کند تا به استفاده از گلوکز کمک کند. تهیه لیست خرید می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که چه غذاهایی در برنامه غذایی کتوژنیک شما قرار می گیرند. آووکادو به بهبود سطح کلسترول و تری گلیسیرید خون کمک می کند. به خاطر داشته باشیم که سطح تری گلیسیرید و HDL در رژیم کتو، کاهش می یابد. صرف نظر از سطح محدودیت کالری، باید تغذیهی سالم آموزش داده شود.

چطور باید به شرایط کتوزیس برسیم؟ از همه مهمتر اینکه سبزیجات چلیپایی مثل کلم برگ، بروکلی و گل کلم باعث کاهش ابتلا به سرطان و کاهش خطر بیماریهای قلبی میشوند. مثل سایر محصولات لبنی پرچرب، کره و خامه غنی از اسید چرب لینولئیک اسید مزدوج یا کونژوگه هستند که باعث افزایش چربی سوزی میشوند. کره و خامه کربوهیدرات خیلی کمی دارند بنابراین در هر بار مصرف نگران نباشید.

آووکادو حاوی 2 گرم کربوهیدرات خالص است که با هر بار مصرف 100 گرم از آن وارد بدن خواهد شد. برای تهیه این نوشیدنیها کافی است مقداری از این عرق گیاهی زیره یا شوید را با مقدار برابر آب ترکیب کرده و آن را در طول روز خنک میل کنید. کتاب آشپزی: در این کتاب دستورالعمل های تهیه غذاهای کم چرب و پر چرب گردآوری شده. صدها نوع پنیر وجود دارد و خوشبختانه، اکثریت پنیرها کربوهیدرات کم و چربی بالایی دارند و همین باعث شده تا مناسب رژیم کتوژنیک باشند. آجیل و دانه مواد غذایی سالم، سرشار از چربی خوب و کربوهیدرات کم هستند.

مطالعات نشان دادهاند که مصرف این مواد غذایی باعث کاهش اشتها و ایجاد حس سیری میشوند. حتی برخی مطالعات نشان دادهاند که مصرف پنیر به جلوگیری از بیماری قلبی هم کمک میکند. اما مطالعات زیادی نشان دادهاند که در اکثر افراد، چربیهای اشباع باعث بروز بیماری قلبی نمیشوند. پنیر سرشار از چربی اشباع است ولی خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش نمیدهد. پارکینسون: این رژیم باعث بهبود علائم بیماری پارکینسون در بیماران می شود. پنیر حاوی اسید لینولئیک مزدوج است که این نوع چربی باعث کاهش چربی بدن و بهبود ساختار و ترکیب بدن میگردد.

همچنین مصرف هر گونه شیرین کننده مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارندهای در این 30 روز ممنوع است. یک تحقیق نشان داده است افرادی که روزان ۲۱۰ گرم پنیر ریکوتا مصرف می کردند، در طول مطالعه عضله سازی و قدرت عضلات را تجربه کردند. ماست یونانی و پنیر کوتاژ حاوی 5 گرم کربوهیدرات در هر وعده هستند. ضمناً، خوردن منظم پنیر جلوی کاهش توده و قدرت عضلانی را که در اثر پیری رخ میدهد را میگیرد. اما در مورد حیواناتی که با خوردن غلات رشد کردهاند چنین نیست.

در چنین حالتی خوردن چربی های زیاد فقط تولید سوخت بدن رو تامین میکنن اما چون سوخت دیگری برای بدن وجود نداره، این چربی ها ابداً ذخیره نمیشن و در نتیجه لاغری به دست میاد. در این حالت سلولهای بدن به انسولین پاسخ نخواهند داد و نمیتوانند از قندخون برای سوخت و ساز استفاده کنند. مقدار کربوهیدرات اکثر میوهها به حدی بالاست که نمیتوان در رژیم غذایی کتوژنیک از آنها استفاده کرد اما توت استثناست.!

همچنین لیستی از مواد غذایی مجاز و غیر مجاز رژیم غذایی کتوژنیک را به شما معرفی کردیم و به طور علمی در مورد تغییرات بدن بعد از اجرای برنامه غذایی کتو صحبت کردیم. این ماده غذایی سرشار از چندین ماده مغذی است و به سلامت چشم و قلب کمک میکند. در ضمن، میان وعده یکی از روش های افزودن چربی سالم به رژیم غذایی تان است، بدون این که ذره ای دریافت کربوهیدرات خود را بالا ببرید. با اینکه زرده تخم مرغ سرشار از کلسترول است، اما مصرف آن در بسیاری از افراد باعث افزایش سطح کلسترول خون نمیشود.

رژیم کتو استاندارد : همانطور که گفت رایجترین نوع این رژیم است با مصرف ۵٪ کربوهیدرات، ۲۰٪ پروتئین و ۷۵٪ چربی. در فرآیند کتو بدن به جای گلوکز چربی میسوزونه و همین موضوع ممکنه ابتدا چندان خوشایند به نظر نرسه. برخلاف چربیهای بلند زنجیر، MCTها مستقیماً توسط کبد جذب شده و به اجسام کتونی تبدیل میشوند یا اینکه به عنوان منبع فوری انرژی استفاده میگردند. گل کلم را می توان به جای برنج یا پوره سیب زمینی استفاده کرد.

وقتی بخواهید برای کاهش وزن از رژیم لاغری کتوژنیک استفاده کنید، ممکن است متوجه این شوید که قلب شما تندتر و محکم تر می تپد. آیا این رژیم لاغری 5 کیلو آن هم در مدت 21 روز امکان پذیر است؟ آووکادو کاملاً سالم است؛ 100 گرم از آن یا نصف آووکادو متوسط، 9 گرم کربوهیدرات دارد.  دکتر روشن ضمیر متخصص تغذیه و رژیم درمانی آردایت رژیم لاغری سریع رژیم کتوژنیک سایت زیر: https://rdiet.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۶:۱۷ توسط:omid موضوع: اخبار پزشکی نظرات (0)