خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

مهندس مکانیک چقدر حقوق می گیرد؟

حقوق رشته مهندسی مکانیک در ایران چقدر است؟

مهندسان مکانیک دستگاه‌ها و سیستم‌های مکانیکی مانند ماشین آلات، ابزارها و موتورها را طراحی، تولید، آزمایش و بازرسی می‌کنند. از آنجایی که مهندسان مکانیک طیف وسیعی از کارها را می‌توانند انجام دهند، به همین خاطر فرصت های شغلی برای مهندسی مکانیک نیز بسیار متنوع است و همچنین تقاضا برای آنها زیاد است، به همین دلیل در صنایع مختلف می‌توانند کار کنند و طیف گسترده‌ای از محصولات را طراحی کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۷:۲۲ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

ایساکو دانستنیهای یدکی

این تصور که سیاه‌شدن روغن نشانه خراب‌شدن وعدم کیـفیت آن است، تصـوری نادرست و رایج در بین مصـرف‌کنندگان است. قطعات اصـلی را در بسته‌بندیهای ایـساکو با برچسب امنیتی (هولوگـرام) از فروشگاه‌ها و نمایندگیهای مجاز سراسرکشور تهیه نمایید. قطعاتی که از طریق شبکه تامین شرکت خودروساز با هولوگرام و نشان تجاری توزیع میشوند، اصل و استاندارد است.

مشخصه و ویژگی قابل تاکید و شناسایی قطعات ایساکو، بسته‌بندی خاص و هولوگرام آن است. برچسب امنیتی یا هولوگرام، محصولی اپتیکی است که با الصاق به کالاهای تولیدی و اسناد و مدارک، امنیت و اعتبار آنها را تضمین میکند. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است.


برچسب: گرانترین لنت ترمز، انواع لنت ترمز، فروشگاه لنت ترمز، برندهای معروف لنت ترمز، بهترین مارک لنت ترمز، بهترین لنت ترمز پراید کره ای، قیمت لنت ترمز پراید، ارزانترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو، پخش لوازم یدکی خودرو، سود فروش لوازم یدکی خودرو، فروشگاه لوازم یدکی خودرو، قیمت لوازم یدکی خودرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۲:۴۲ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

خرید اینترنتی انواع الگوی لباس زیر و لباس خواب زنانه

ابتدا الگوی پایه لباس های کشی را شروع می کنیم و به امید خدا آموزش مایو را خواهیم داشت. که برای خانم ها و آقایان در مدل های متفاوتی تولید میشود. بند قسمت پستی سوتین، به صورت صاف قرار نگرفته و دارای انحنا می باشد. بندها ی پشتی سوتین، به بدن شما فشار وارد می‌کند و باعث جا گذاشتن علامت قرمز بر روی پوست شما می‌شود. توده های چربی در قسمت پشت بدن، برجسته می‌شود. یکی از مهمترین نکات هنگام ورزش کردن استفاده لباس زیر مناسب است.


برچسب: الگوی لباس خواب ساده، الگوی لباس خواب مردانه، آموزش دوخت لباس خواب توری بدون الگو، الگوی لباس خواب ساتن، الگوی لباس خواب زنانه، الگوی لباس خواب نخی، الگوی لباس خواب فانتزی، آموزش دوخت لباس خواب زنانه بدون الگو، لباس خواب زنانه با بهترین قیمت، خرید اینترنتی لباس زیر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۲:۵۹ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)

عملکرد، اندروید و مالتی تسکینگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت یوگا بوک لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده می کند که هنگامی که با صفحات وبی که پر از آگهی هستند مواجه می شوید باید چند ثانیه صبر کنید تا بتوانید صفحه وب را اسکرول کنید. حتی اضافه کردن 4 گیگابایت رم به اندازه ای حساسیت برنامه هایی که نیاز به پردازش زیاد دارند را کم نمی کند به طور مثال شما می توانید ساعت ها بازی Mini Metro را بدون مشکل انجام دهید اما نمی توانید بازی های سه بعدی مانند Real Racing 3 را به راحتی انجام دهید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۴:۴۲ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

افزایش سرعت سایت وردپرسی

در حال حاضر افزایش سرعت سایت وردپرسی از عوامل تاثیرگذار بر بهبود تجربه کاربری می باشد که در نهایت باعث بهبود سئو و رتبه یک سایت در گوگل می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۴۴ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

از چه سایت معتبر ایرانی می توانیم پیراهن تیم ملی ایران را تهیه و خریداری کنیم؟

تماشای فوتبال های ملی برای همه ما لذت بخش است و ناخواسته عشق به تیم ملی ایران در وجود همه ما قرار دارد. تیم ملی ایران در رقابت های مختلفی شرکت کرده است که با توجه به فشارهای ناعادلانه فیفا و ای اف سی، باز هم در میادین با غیرت بازیکنانش نتیجه های قابل قبولی را به دست آورده است.

در آسیا تیم های زیادی به دنبال کسب افتخارات جهانی هستند اما در این بین می توان به تیم ملی ایران به عنوان یکی از پرافتخار ترین تیم های آسیایی اشاره نمود، با نزدیک شدن به جام جهانی تب و تاب خرید لباس تیم ملی ایران در میان هواداران این تیم به شدت افزایش پیدا کرده است و این موضوع در نهایت سبب می شود تا بسیاری از افراد به دنبال تهیه این لباس باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۱:۳۸ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

گلکسی M10s و M30s محصولات جدید سامسونگ برای بازار هند

کمپانی سامسونگ الکترونیکس در روز چهارشنبه 18 سپتامبر سال جاری میلادی (27 شهریور 1398) به طور رسمی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی M با نام‌های M10s و M30s برای بازار هند پرده برداشت. اسمارت‌فون گلکسی M30s نسخه‌ به‌روزشده میان‌رده گلکسی M30 است که در چین با نام گلکسی A40s معرفی شد و اینک ظرفیت باتری، وضوح دوربین اصلی و پردازنده آن بهبود یافته‌ است. گلکسی M10s را نیز می‌توان جانشین گلکسی M10 دانست که اواخر ژانویه سال جاری میلادی به بازار معرفی شد و حالا از نمایشگر Super AMOLED، باتری حجیم‌تر و حسگر اثر انگشت برای تشخیص هویت کاربر بهره می‌برد.


برچسب: گوشی هوشمند Smartphone ، اندروید Android ، هند India،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۴:۲۹ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

45 مدل تونیک مجلسی 2021 + عکس - زیبامون

دقت کنید که برخی از پارچه ها باید در دمای کمتر از 45 درجه سانتی گراد شسته شود. از سفید کننده ها استفاده نشود و در دمای 30 درجه و با دست شست و شو دهید. از مواد سفید کننده قوی برای شست و شو استفاده نشود. جنس این نوع تونیک از کرپ مرغوب تهیه شده است و دارای یک پاپیون روی یقه میباشد. دکمه های روی کار به صورت تزیینی میباشد و قایبلیت باز و بسته شدن ندارد. پس میتوان گفت راحتی خانمها حین پوشیدن این لباس و تنوع طرح و رنگ این محصول، آن را بسیار معروف کرده و از دلایل علاقه خانمها به این لباس است.


برچسب: خرید تونیک زنانه، انواع تونیک، مدل تونیک مجلسی، مدل تونیک شیک، مدل تونیک دخترانه شیک، انواع مدل تونیک، تونیک حریر، حریر تونیک زنانه، خرید تونیک ترک، خرید اینترنتی تونیک زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۴:۰۰ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

هوآوی قصد دارد از لینوکس در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند

کمپانی هوآوی با معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS تصمیم گرفت تا اندروید را در گوشی‌های هوشمند خود کنار بگذارد و سیستم‌عامل اختصاصی خود را به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب کند. اما در خصوص لپ‌تاپ‌های خود تصمیم دارد تا سیستم‌عامل لینوکس را نصب و راه‌اندازی نماید.

بر اساس گزارش TechRepublic، کمپانی هوآوی همچنان با محدودیت‌های تجاری از سوی ایالات متحده روبرو می‌باشد، به این معنی که باید در جابجایی و استفاده از نرم‌افزارها بر روی دستگاه‌های خود تجدیدنظر نماید. در خصوص گوشی‌های هوشمند هوآوی بدان معناست که در صورت لزوم باید به جای سیستم‌عامل اندروید از HarmonyOS استفاده نماید. اکنون همین تفکر در مورد لپ‌تاپ‌ها اعمال خواهد شد، زیرا کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی‌های آمریکایی است و شامل محدودیت‌های ایالات متحده می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۶:۵۲ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

اگر همیشه به این خاطر سراغ گوشی می‌روید که بازکردن و استفاده از آن راحت‌تر از لپ‌تاپ است، شاید لپ‌تاپ جدید لنوو به نام یوگا C940 این عادت شما را تغییر دهد. پرچمدار ۱۴ اینچی ۲ در ۱ این شرکت یکی از معدود محصولات پروژه آتنا اینتل است که در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ معرفی شده و می‌خواهد عملکرد لپ‌تاپ‌ها شبیه به گوشی هوشمند شود.

C940 به گونه‌ای طراحی شده که فورا از حالت خواب خارج شود و حسگر اثرانگشت آن در یک ثانیه عمل می‌کند. علاوه بر اینها وای‌فای به سرعت متصل می‌شود و نمایشگر UHD با روشنایی ۵۰۰ نیت باعث می‌شود که بازتاب‌ها جلوی دید شما را نگیرند. عمر باتری این دستگاه ۱۰٫۵ ساعت است و اگر از نمایشگر در حالت FHD با روشنایی ۴۰۰ نیت استفاده کنید، عمر باتری تا ۱۷٫۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۶:۱۸ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)