خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

مروری بر نحوه عملکرد کولرگازی 18000 اجنرال پنجره‌ای

کولر گازی پنجره‌ای O Magic  ظرفیت BTU/hr 18000

کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای با هوای سرد و گرم در مناطقی با شرایط آب و هوای گرم استفاده می‌شود و کمپرسور دستگاه دوار نوع که در دو مدل با کنترل و بدون کنترل موجود است و این دستگاه با ظرفیت 18000 و 24000 CT3F24CP نوع CT3W24C، CT3W18C A CT3F18CP در تولید می‌شود چین

کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای، مدل O MAGIC-CT3F18CP با مزایایی از قبیل برچسب انرژی B، با ریموت کنترل، استفاده از مبرد R22، نمایش دما با نمایشگر LED و استفاده از کابل‌های خروجی برای سریعترین نصب ممکن دستگاه، از این رو از هدر رفتن سیم جلوگیری می‌شود؛ وارد بازار تهویه مطبوع شده و مشتریان خود را دارد.

وزش باد در اثر باز شدن پنجره چیگو به دلیل وجود فن‌های داخلی بزرگ، قوی است و این فن‌ها علاوه بر وزش باد بیشتری، هنگام برخورد هوا به سختی از سطح تیغه سر و صدایی کم می‌کنند.

کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای توانایی گرم کردن محیط را بالاتر از 25 درجه سانتیگراد دارد و حتی در دماهای زیر صفر نیز قابل استفاده است.

استفاده از سپر حرارتی هنگامی که جداسازی سر و صدای کم از بین می‌رود یا کمپرسور گرم می‌شود، سپر به گونه‌ای کار می‌کند که جریان را خاموش می‌کند و از گرمای بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند.

تیغه‌های استنلس استیل GOLD (دنده‌های طلایی) که کاربردهای بسیاری در سیستمهای تهویه مطبوع پنجره CHIGO دارند، علاوه بر هدایت حرارتی بالا، از آسیب دیدن مبدل حرارتی جلوگیری کرده و از چسبندگی گرد و غبار جلوگیری می‌کنند.

راهنمای خرید کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای  O MAGIC-CT3F18CP

در هنگام انتخاب و خرید کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای و تحویل آن به درب خود، لطفاً جعبه مقوایی دستگاه را تحت هر شرایطی باز نکنید و اگر می‌خواهید سیستم تهویه هوا را در اسرع وقت نصب کرده و از ضمانت دستگاه استفاده کنید، ابتدا شماره‌های مشخص شده را وارد کنید. جعبه تهویه مطبوع یا کارت گارانتی را ببینید و با شماره تلفن نصاب مجاز تماس بگیرید تا هماهنگی اعزام یک نصاب را انجام دهید.

خدمات گارانتی و خدمات گارانتی کولر پنجره خاموش Chigo 18000 با لوله 5 متری توسط خدمات مجاز شرکت انجام می‌شود.

شما مشتریان عزیز، زمان نصب واحدهای پنجره CHIGO O MAGIC-CT3F18CP به نوبه خود توسط شرکت تهویه هوا مهاجر تعیین می‌شود.

هر محصولی که خریداری می‌کنید نیاز به ضمانت دارد تا در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر بخشی، در صورت بروز مشکل از خدمات گارانتی بهره مند شوید.

در بخش مربوط به هزینه‌های نصب ، علاوه بر ضمانت، شرکت وارد کننده 5 متر لوله و کابل رایگان در کنار این دستگاه را تأمین می‌کند و هزینه‌های باقی مانده نیز بر عهده خریدار می‌باشد.

 پس از نصب کولر گازی، درجه حرارت را روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم کنید و با این کار مصرف انرژی را به حداقل برسانید (سیم پیچ کمپرسور در حین کار بارها قطع شده و میزان مصرف انرژی کاهش می‌یابد).

هنگام خرید دستگاه تهویه هوا پنجره، به دو نکته بسیار مهم در رابطه با قدرت و مشخصات فنی کنتور برق در خانه خود توجه کنید. اولین چیزی که باید بررسی کنید به نیاز برق شما بستگی دارد (تک یا سه فاز). دومین مورد مهم مصرف فعلی است که در آمپر (A) اندازه گیری می‌شود.

 

مرجع مقاله:

https://zibarooz.ir/مصرف-برق-کولرگازی-18000-اجنرال-و-کولرهای-آب/

 

 


برچسب: کولر گازی اجنرال 18000، کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر، کولر گازی اجنرال 18000 قیمت، کولر گازی اجنرال 18000 بانه، کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر مدل aogr18rat، کولر گازی اجنرال 18000 پنجره ای، قیمت کولرگازی 18000 اجنرال، قیمت کولر گازی 18000 اجنرال دیجی کالا، کولر گازی 18000 اجنرال اینورتر کم مصرف مدل asgs12lfca،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۷:۲۳ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)