خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Au8000 مدل 75au8000

دیگر ویژگی تلویزیون سامسونگ 75AU8000 کیو سمفونی ورژن Lite می باشد که صدایی سه بعدی است که رد زمان پخش صدای تلویزیون با ساندبار ایجاد می شود. فرمت های صوتی مانند دالبی دیجیتال و DTS که معمولا رایج هستند و جنبه ای Ultrasurround دارند با تلویزیون AU8000 سامسونگ قابل پشتیبانی می باشد. شما می توانید برای انتقال صدا به ساندبار از پورت HDMI با قابلیت ARC استفاده کنید. چرا به تلویزیون های سامسونگ LED از سال 2020 به بعد کریستالی می گویند؟ سامسونگ در تلویزیون های خود از پردازنده کریستال 4K استفاده می کند که سرعت و دقت بالایی را دارد.

کیفیت تصویر یکی از مهمترین بخش‌ها در تلویزیون محسوب می‌شود که کاربر قبل از خرید تلویزیون آن را اولویت قرار می‌دهد. امروزه بیشتر افراد به سمت خرید تلویزیون با کیفیت تصویر 4K تمایل دارند، زیرا می‌تواند به تصاویر جان دوباره ببخشد و در عین حال کاربران را به دنیای دیگر از محتوای وسوسه کننده دعوت نماید.

تلویزیون سامسونگ 75AU8000 با میزبانی از نمایشگر LED بهترین وضوح از تصاویر را با کیفیت 4K به معرض نمایش می‌گذارد. اما آیا این تمام ماجرا است؟ بدون تردید سامسونگ تنها به کیفیت تصویر بسنده نکرده است و با در پیش گرفتن فناوری‌های وسوسه کننده خلق تصاویر جذاب و دیدنی را به ارمغان می‌‌آورد. تلویزیون سامسونگ75AU8000 یکی از تلویزیون‌های منحصر به فرد سامسونگ در سال 2021 میلادی است.

نوع صفحه نمایش در این تلویزیون از نوع Crystal Display می باشد که با استفاده از استاندار های وضوح 4k تصاویر را به سطوح دیگری برده است. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم تا اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. تلویزیون هوشمند 50 اینچ سامسونگ au7000 یکی از مدل های پر فروش بازار است که مجهز به سیستم عامل تایزن با کاربری ساده است. این تلویزیون ال ای دی دارای کیفیت تصویر فورکی 4k ، مجهز به تکنولوژی HDR بوده و تصاویری واضح را پخش می کند.

تلویزیون سامسونگ 75AU8000 با توجه به قیمت مقرون به صرفه و امکاناتی که در آن تعبیه کرده است برای استفاده های معمولی و متوسط مانند تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب است. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ AU8000 مدل جدیدتر تلویزیون سامسونگ 75TU8000 است که در سال 2020 عرضه شده بود. این تلویزیون نسب مدل سال قبل خود کیفیت و مزیت های به روزتری دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

تلویزیون سامسونگ مدل 75AU8000 دارای سرعت رفرش بسیار مناسب 60HZ میباشد. گوگل اسیستنت یا Google Assistant، یکی دیگر از قابلیت‌های هوشمند تعبیه‌شده در تلویزیون سامسونگ 75AU8000، می‌باشد که با نام دستیار صوتی گوگل می‌شناسیم.

تنها با ارسال یک پیام صوتی به تلویزیون 75 اینچ au8000 می‌توانید به پخش موسیقی و فیلم دلخواه خود، جست‌وجوی محتوای خاص، مرور خبرها و مجله‌های متنوع الکترونیکی، وب گردی و حتی انجام یک بازی هیجان‌انگیز بپردازید و از وجود این تلویزیون هوشمند سامسونگ، لذت کافی را ببرید. بسیاری از کاربران دوست دارند با تلویزیون خود به وبگردی بپردازند، بتوانند آنلاین فیلم ببینند و یا به دانلود برنامه‌های مورد نیاز خود در تلویزیون بپردازند.

طراحی و صفحه نمایش تلویزیون 75 سامسونگ Au8000

در این سطح از کیفیت محتواها جذاب‌تر، مهیج‌تر و کاملا طبیعی هستند در حدی که کاربر حس حضور در صحنه‌ها را خواهد داشت و خود را بخشی از آن احساس می‌کند. اگر در استان تهران و یا استان البرز سکونت دارید میتوانید کالای خریداری شده ی خود از وب سایت میتاکالا را در کمتر از 4 ساعت در درب منزل تحویل بگیرید.

اگر در استان تهران و البرز سکونت دارید میتوانید تلویزیون را در درب منزل دریافت کنید پس از آن مبلغ را پرداخت کنید. به طور کلی طراحی این تلویزیون یک طراحی زیبا، شیک و مدرنی است که مورد پسند بسیاری از افراد قرار میگیرد و میتواند باعث زیبایی بیشتر منزل شما شود.

یک ویژگی دیگر به نام حالت فیلم FILM MODE، که با فعال کردن این حالت یعنی شما سینما را به خانه خود آورده اید و با این حالت می توانید صداهای طبیعی، تصاویر طبیعی را تجربه کنید. دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد مجهز به پردازنده قوی Crystal Processor 4K تلویزیون 55 اینچ سامسونگ محصول سال 2021 پشتیبانی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB بهره مندی از فناوری True Color پشتیبانی از سیستم عامل تایزن... از این رو سعی کرده تا معضلات قدیمی مثل سوختگی پیکسلی (Burn-In Risk) است را تا حدود بسیار زیادی حل کند.

تلویزیون کریستال سامسونگ 55AU8000 دارای نور پس زمینه Edge LED است و از پنل VA برخوردار می باشد. سامسونگ به کمک تکنولوژی UHD Dimming نور پس زمینه صفحه نمایش این تلویزیون را کنترل می کند و به کمک تکنولوژی Mega Contrast کنتراست تصویر لازم را ارائه می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) برخوردار است و به کمک فناوری Dynamic Crystal Color توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را دارد.

صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد. سامسونگ مدعی است که به کمک تکنولوژی Motion Xcelerator توانایی نمایش محتوای 4K@120Hz را دارد اما نحوه عملکرد آن را توضیح نداده است! تلویزیون 55AU8000 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند.

از وظایف یک فروشگاه اینترنتی، فروش کالاهای اصل است

جهت مشاهده سایر سایزهایتلویزیون سامسونگ au8000روی لینک های زیر کلیک کنید. تنها با فشردن یک دکمه، فضای خالی صفحه‌نمایش تلویزیون هوشمند کریستال 75au8000 را می‌توانید به یک دیوار یا نمایشگر بزرگی از عکس و تصویر تبدیل کنید و از تماشای لحظه‌های پر از خاطره در یک قاب بزرگ غرق لذت و آرامش شوید. طراحی Air Slim در تلویزیون 75 سامسونگ au8000 فورکی یو اچ‌دی، یعنی یک صفحه بسیار باریک که شرکت Samsung، این ویژگی خاص را در تلویزیون‌های سری 8 خود، لحاظ کرده است.

ضخامت بسیار کم تلویزیون Samsung 75au8000 crystal 4k uhd که 27 میلی‌متر است، گزینه بسیار جذابی برای جلب‌توجه بیننده و خریدار می باشد. با این استاندارد شما قادر هستید در یک نگاه و در 75 اینچ نمایشگر، 8.3 میلیون پیکسل ریز و قوی داشته باشید تا بتوانند در کنار هم دیدی عالی و تصاویر با کیفیت و کامل در اختیار شما قرار دهند.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75au8000

ساندبار ها معمولا برای اندازه های 49 اینچ و بالاتر مناسب می باشند وتلویزیون AU8000 با اندازه 55 اینچ قطعا با هر ساندباری سازگاری دارد. شما می توانید دو پایه را به تلویزیون وصل کنید و برای وصل پایه ها به هیچ پیچ و... میزان حاشیه صفحه نمایش هم مهم است و می تواند موجب تمرکز کاربر شود. میزان حاشیه در این تلویزیون کم است و انچه کاربر مشاده می کند، تصویر می باشد. هر چند سامسونگ ادعا کرده در همه تلویزیون های 2021 از طراحی AirSlim استفاده کرده است اما تلویزیون LED با اینکه بسیار باریک تولید شده اند اما درصد کمی از این طراحی را دارند.

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل Au8000 محصول 2021

محصولات این شرکت هر ساله با جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری روانه بازار می شود و به طرز وسیعی ، کاربران توانسته اند سطح کیفیت محصول را برآورده کنند. یکی از انواع مدل های عرضه شده توسط این شرکت در بازار جهانی در سال 2021 تلویزیون سامسونگ 75AU8000 این مدل که در 5 اندازه مختلف و با قیمت های مختلف تولید می شود ، تولید می شود. رده مصرف انرژی در این محصول A+ است و مصرفی برابر با ماکزیمم 155 وات دارد. علاوه بر قابلیتهای ذکر شده فناوری هوش مصنوعی و کنترل از راه دور هم برای این محصول قرار داده شده است.

تمام این فعالیت‌ها به لطف سیستم عامل هوشمند سامسونگ با نام تایزن انجام می‌شود. این مدل 4K‌ بوده و از امکانات بی‌نظیری جهت افزایش سطح کیفیت تصاویر استفاده می‌کند. البته از آن جهت که کیفیت 4K به تنهایی قادر به ایجاد وضوح بی‌نقص نخواهد بود سامسونگ فناوری‌های دیگری را نیز در این تلویزیون 75 اینچ به کار برده تا کیفیت تصویری عالی را ارائه دهد. یکی از مواردی که در کیفیت تصویر تأثیر بسزایی دارد پردازنده تصویر است. در تلویزیون AU8000 از پردازنده تصویر Crystal Processor 4K استفاده شده تا تصاویر را به بهترین نحو برای نمایش در صفحه نمایش تلویزیون آماده کند.

پشتیبانی از فرمت‌های HDR همچون HDR 10+ و HLG تأثیر زیادی در کیفیت تصاویر دارند. این فرمت‌ها به افزایش کیفیت تصاویری که در صفحه نمایش تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شوند کمک می‌کنند. این حالت یکی از ویژگی های نوینی است که بدون شک دل شما را خواهد ربود .


برچسب: تلویزیون سامسونگ مدل hg49aj690uk، تنظیمات تلویزیون سامسونگ au8000، تلویزیون سامسونگ au8000، قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2021، قیمت تلویزیون سامسونگ tu9000، تلویزیون سامسونگ 43au8000، قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2019، تلویزیون سامسونگ au 9000، تلویزیون کریستال، تلویزیون 75 اینچ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۴۲ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)