خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Au8000 مدل 75au8000

این تلویزیون دارای طراحی 3 Bezel-less بوده و دارای ظاهر ظریف و مینیمال می باشد. شما می توانید به واسطه قابلیت Cable Holder تمامی سیم ها را در محفظه ای پشت تلویزیون مخفی کنید. همچنین اگر مایل بودید می توانید تلویزیون را به واسطه گوشی هوشمند راه اندازی کنید. برای این کار می توانید از قابلیت Easy Setup استفاده کنید و از قابلیت App Casting نیز برای پخش برنامه ها از روی گوشی بهره بگیرید.

مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌هایی که یک تلویزیون حرفه‌ای باید داشته باشد در این محصول حضور دارد؛ علاوه بر این قیمت تلویزیون سامسونگ مدل 75AU8000 در بانه ویژگی نیست که بتوان از آن ساده عبور کرد. کمپانی سامسونگ برای ارائه بهتر تصاویر و محتوای یک صحنه در تلویزیون 75AU8000 از فناوری های خاصی استفاده نموده است که یکی از آنها تکنولوژی HDR می باشد.


برچسب: تلویزیون سامسونگ مدل hg49aj690uk، تنظیمات تلویزیون سامسونگ au8000، تلویزیون سامسونگ au8000، قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2021، قیمت تلویزیون سامسونگ tu9000، تلویزیون سامسونگ 43au8000، قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2019، تلویزیون سامسونگ au 9000، تلویزیون کریستال، تلویزیون 75 اینچ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۷:۴۲ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

آشنایی با تلویزیون سونی 65A8G (بخش چهارم)

تلویزیون اسمارت سونی 65A8G

تلویزیون سونی مدل 65A8G در بخش اسمارت نیز دارای امکانات مختلفی است. در این تلویزیون سیستم عامل اندروید به کار رفته است که با اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید از امکانات آن استفاده نمایید و فیلم ها و موسیقی های مورد علاقه خود را جست و جو و دانلود کنید. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت صوتی نیز محتوای مورد نظر را سرچ کنید، بدون آن که نیازی به تایپ کردن باشد. تلویزیون سونی 65A8G با بهره گیری از نوار Content Bar برنامه های مختلف را در اسرع وقت در دسترس شما قرار می دهد.

علاوه بر این هنگامی که در حال تماشای فیلم هستید، می توانید برنامه دیگری را لود کنید. این تلویزیون از قابلیت فروشگاه Google Play نیز پشتیبانی می کند که امکانات متنوعی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. همچنین برنامه های دیگری مانند یوتیوب و Netflix برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G، قیمت تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۳۰ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

آشنایی با تلویزیون سونی 65A8G (بخش سوم)

قابلیت Super Bit Mapping

علاوه بر مواردی که بحث کردیم تلویزیون سونی 65A8G از امکانات دیگری مانند Super Bit Mapping بهره مند است. این قابلیت سبب می شود تا تصاویری با دقت بالاتر نمایش داده شود؛ چرا که با قدرت بالا سیگنال های 14 بیتی را پردازش می کند و سبب بالا رفتن منابع 8 بیتی 10 بیتی خواهد شد، بنابراین با پیکسل هایی با کیفیت بالا در صفحه نمایش مواجه خواهید شد. با استفاده از این قابلیت تصاویری دقیق و کامل به معرض نمایش درمی آیند.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۸:۳۷ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مزایای استفاده از کولر گازی ۳۰۰۰۰ ال جی

کولر گازی 30000 ال جی یکی از بهترین محصولاتی است که شرکت ال جی معمولاً در بازار نسبت به فروش آن فعالیت می‌کند. امروزه با پیشرفت علم تکنولوژی و صنعت دستگاه های کولر نیز پیشرفت بسیاری نسبت به گذشته کرده اند. در حال حاضر کولرها در انواع مختلف گازی و برقی در بازار موجود اند. حتما شما نام برند های مختلف کولرها را شنیده اند. شرکت های مختلفی در دنیا در حال رقابت برای ساخت بهترین و با کیفیت ترین کولرها می باشند و هر کدام توانسته اند کولری با تنوع و کارایی خاص را به نام برند خود تولید کند.


برچسب: کولر گازی 30000 ال جی، قیمت کولر گازی ال جی اینورتر 30000، قیمت کولر گازی ال جی 30000 اصل، کولر گازی ال جی دوال اینورتر 30000، کولر گازی اینورتر ال جی 30000 تایتان بیگ مدل tb307sk1، کولر گازی ال جی مدل 30000 btu، خرید کولرگازی ال جی 30000،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۵:۲۵ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

آشنایی با تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

تکنولوژی OLED

کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه سونی بوده است و در ساخت تلویزیون های خود اهمیت ویژه ای برای آن قائل بوده است. تلویزیون اولد  65A8Gسونی قادر است تا تصاویری با روشنایی فوق العاده بالایی را نمایش دهد. فناوری پیکسل‌ ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون آنکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ مشکی مطلق می‌شود.

پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون به صورت جدا از هم کنترل می شوند، بنابراین کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه می دهند و تصاویری روشن و چشمگیر را ایجاد می نمایند. به بیان دیگر باید گفت که تکنولوژی OLED از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند بوده و تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی تجربه جدیدی از مشاهدات را برای شما به ارمغان می آورند.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K، خرید تلویزیون سونی 65A8G،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۲:۵۷ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مشخصات فنی کولر گازی ال جی تایتان 12000 از نگاهی دیگر

کولر گازی 12000 ال جی با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا نیاز به یک وسیله ای که بتواند هوا را خنک کند احساس می شود. کولرها نمونه ای از این وسایل خنک کننده هستند که از آن ها می توان برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. کولر گازی نیز یک نمونه از این کولرها است که می توان از آن برای کاهش دمای محیط و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کمک گرفت. شرکت هایی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که با ارائه کولر گازی هایی با ویژگی های مختلف سعی در پیشی گرفتن از رقبا ی خود می کنند. یکی از این شرکت ها که همواره در عرصه رقابت حضوری پر رنگ دارد شرکت ال جی است.


برچسب: کولر گازی 12000 ال جی، قیمت کولر گازی 12000 نکست پلاس ال جی، قیمت کولر گازی اسپلیت 12000 ال جی، کولر گازی ال جی دوال اینورتر 12000، کولر گازی ال جی تایتان 12000، کولر گازی ال جی 12000 کم مصرف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۸:۰۵ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

آشنایی با تلویزیون سونی 65A8G (بخش اول)

سونی در سال 2019 از تلویزیون های مدرن و شیک خود رونمایی کرد که یکی از آنها تلویزیون  65A8Gمی باشد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این تلویزیون خوش سبک استقبال کردند، چرا که این تلویزیون در عین زیبایی دارای امکانات و خصوصیات فوق العاده ای می باشد. تلویزیون سونی 65A8G با تکنولوژی اولد و صفحه نمایش 4K به همراه موتور پردازشگر تصویرX1™ Ultimate تصاویری فوق العاده خلق خواهد کرد.

صفحه نمایش این تلویزیون از قابلیت های مختلفی همچون استاندارد تصویر HDR، قابلیت 4K X-Reality™ PRO، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow™ XR برخوردار است که تصاویری با کیفیت بالا را خلق خواهند کرد. در زمینه صوتی تلویزیون سونی 65A8G با تولید صدایی واضح و با توان بالا جای هیچ سخنی را باقی نگذاشته است. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Cinematic S-Force Front Surround بوده که با بهره گیری از قابلیت Acoustic Surface Audio شما را با حداکثر صدا و وضوح بالا رو به رو خواهند کرد.


برچسب: تلویزیون هوشمند (SMART)، سیستم عامل اندروید، تلویزیون صفحه تخت (FLAT)، تلویزیون سونی، تلویزیون OLED، تلویزیون HDR، تلویزیون 4K،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۲:۲۰ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش پایانی)

سیستم عامل

این تلویزیون نیز دقیقا مشابه دیگر هم سری های خود از سیستم عامل اندروید به عنوان پلتفرم بهره می جوید. گفتنی است که سیستم عامل استفاده شده در این تلویزیون نیز دقیقا همانند برادر هم سری اش، یعنی A9F اندروید ورژن 8 یا همان Android OREO می باشد. بی شک بسیاری از شما با قابلیت ها و قدرت بالا و محبوبیت سیستم عامل اندروید کاملا آشنا هستید و نیاز چندانی به توضیح در رابطه با آن نیست، لیکن باید اشاره نمود که قابلیت های هوشمند این تلویزیون در واقع پله ای است فراتر از آن چه قبل تر از این در محصولات سونی شاهد بودیم که در کنار چیپست به روز و قوی آن، تجربه ای فوق العاده را در اختیار شما قرار خواهد داد.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۲۹ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مروری بر نحوه عملکرد کولرگازی 18000 اجنرال پنجره‌ای

کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای با یک کمپرسور متقابل و مبرد گازی R22 دارای کلاس انرژی B. تهویه مطبوع پنجره مشترک می‌تواند در دمای محیط تا 53 درجه سانتیگراد کار کند و برای استفاده در مناطق آب و هوایی گرمسیری نیز مناسب می باشد (مانند مناطق جنوبی کشور و شهرهایی که دمای تابستان بیش از 50 درجه دارند).

کولرگازی 18000 اجنرال پنجره ای مناسب برای استفاده در مناطق مسکونی با حداکثر مساحت 50 متر مربع، برای استفاده در مناطق اداری با حداکثر مساحت 30 متر مربع و برای استفاده در مکان‌های ذخیره سازی با حداکثر 20 متر مربع (کلیه اندازه‌ها برای ارتفاع سقف استاندارد توصیه می‌شود) 2.8 متر است و شرایط ساختمانی نرمال می باشد. بدیهی است که وجود آیتم هایی مانند پنجره های بزرگ و آفتاب خور، حضور وسایلی که کارکرد آن ها تولید گرما کند، تعداد افراد حاضر در اتاق بیشتر از 4 نفر، و ... باعث تغییر در متراژهای پیشنهادی می شود).


برچسب: کولر گازی اجنرال 18000، کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر، کولر گازی اجنرال 18000 قیمت، کولر گازی اجنرال 18000 بانه، کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر مدل aogr18rat، کولر گازی اجنرال 18000 پنجره ای، قیمت کولرگازی 18000 اجنرال، قیمت کولر گازی 18000 اجنرال دیجی کالا، کولر گازی 18000 اجنرال اینورتر کم مصرف مدل asgs12lfca،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۷:۲۳ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش سوم)

زاویه دید

زاویه دید یکی از عوامل مهمی است که همواره در انتخاب و خرید تلویزیون های LCD مطرح بوده است. مخصوصا برای آن دسته از مخاطبین که عادت دارند در هنگام تماشای تلویزیون جا به جا شوند و یا از تلویزیون در محیطهای بزرگی همچون سالن پذیرایی یا دیگر محیطهای بزرگ بهره بگیرند که افراد در آن، از زوایای گوناگون به تصاویر تلویزیون نگاه خواهند کرد. قابلیتی که سونی در تلویزیون یاد شده، برای تامین این نیاز تدارک دیده است با عنوان تکنولوژی X-Wide Angle شناخته می شود. این فناوری به مخاطب اجازه می دهد که تصاویر خروجی از نمایشگر TRILUMINOS این وسیله را از هر زاویه دلخواه، بدون اینکه تغییر محسوسی در کیفیت و ماهیت رنگ های به نمایش درآمده ایجاد شود، به تماشا بنشیند.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۲۲ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)