خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

نقد و بررسی تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)

) Yoga Book یوگا بوک) یکی از محصولات هیجان انگیز سال  2016 است و دارای فرم فکتوری بود که قبلا در بازار وجود نداشت، شما می توانید یادداشت های فیزیکی خود را به فرم دیجیتال در بیاورید. این قابلیت به یادماندنی جزو رویاهای دانشجویان و دانش آموزان بود و هنوز هم که هنوز است جزو قابلیت های قابل توجهی است که می توان بدان دست پیدا کرد. اما با توجه به عملکرد کندی که این تبلت ارائه می دهد قیمت آن کمی بالا است و شما می توانید به جای آن از Yoga Book 2 یا Google Pixel C با یک صفحه کلید بلوتوثی استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۴:۳۹ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

آشنایی با لوکوربوزیه (بخش 2)

لوکوربوزیه

لوکوربوزیه (۲۷ آگوست ۱۹۶۵–۶ اکتبر ۱۸۸۷)، اسم مستعار چارلز ادوارد ژان نرت گریس است. او یک معمار معروف بود که با سبکی که امروزه سبک بین المللی نامیده می شود به همراهی لودویگ میس واندر روهه، والتر گروپیوس و تئو وان داربورگ کار می کرد. او همچنین در طراحی مبلمان دستی داشت.

لوکوربوزیه در لشودفوند (La Chaux-de-Fonds)، شهر کوچکی در شمال غربی سوئیس، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شد. لوکوربوزیه علاقه ی زیادی به هنرهای بصری داشت و نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه، که معلم یک مدرسه ی هنرهای زیبای محلی بود و خود در بوداپست و پاریس درس خوانده بود، به آموختن مبانی هنر پرداخت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۵۷ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

آشنایی با لوکوربوزیه (بخش 1)

لوکوربوزیه در لشودفوند (به فرانسوی: La Chaux de Fonds)، شهر کوچکی در شمال غربی سوئیس، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شد. لوکوربوزیه علاقه زیادی به هنرهای بصری داشت و نزد شخصی به نام چارلز لپلاتنیه، که معلم یک مدرسهٔ هنرهای زیبای محلی بود به آموختن مبانی هنر پرداخت .

اولین خانه‌هایی که او طراحی کرد در لشودفوند و متعلق به خود وی بودند ، مانند ویلا فالت، ویلا شوآب، و ویلا ژان نرت برای پدر و مادرش. این خانه‌ها یادآور سبک معماری رایج ، منطبق بر طبیعت کوه‌های بومی در آن منطقه، یعنی رشته کوه‌های آلپ بودند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۰۱ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

بیوگرافی چارلز جنکس؛ مورخ معماری پرآوازه ( بخش سوم)

آثار چارلز جنکس

چارلز جنکس به عنوان یکی از بزرگترین نظریه‌پردازان حوزه معماری، آثار بسیاری از خود بر جای گذاشته است که عمدتا کتاب‌هایی در رابطه با نظریات نوین وی هستند. چارلز جنکس من جمله معدود معمارانی به شمار می‌رود که علیرغم مطرح کردن تئوری‌های متعدد، آثار معماری چندان زیادی از خود برجای نگذاشته است و بیشتر وقت خود را به مطالعه و تحلیل آثار سایر معماران نامدار می‌گذراند. همین امر سبب شد که این معمار بتواند با فراغ خاطر و بی‌طرفی، نظریه‌پردازی و نگارش کتاب‌هایی بپردازند  که اهم آنها به شرح زیرند:

-جنبش مدرن در معماری  (Modern Movement in Architecture)

-معماری پرش کیهانی  (The Architecture of The Jumping Universe)

-کتاب ۵ معمار بزرگ نیویورک  (The New York Five)

-زبان معماری پست مدرن  (The Language of Post Modern Architecture)

-مدرن متاخر  (Late Modern)

-پست مدرنیسم چیست؟ What is Post Modernism))


برچسب: بیوگرافی چارلز جنکس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۹:۴۴ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

بیوگرافی چارلز جنکس؛ مورخ معماری پرآوازه ( بخش دوم)

جنکس، متولد 21 ژوئن سال 1939 در بالتیمور، مریلند، پیش از تحصیل در رشته ی معماری در مدرسه ی عالی طراحی هاروارد، مدرک خود در رشته ی ادبیات انگلیسی را از دانشگاه هاروارد دریافت نمود.

پس از فارغ التحصیلی در سال 1965، او به انگلستان نقل مکان کرد، و در دانشگاه لندن به مقام دکتری مورخ معماری نائل شد. در دوره های تحصیلی خود، او زیر نظر منتقدان معماری مدرن همچون زیگفرید گیدیئون و رینر بنهام آموزش دید.

پایان نامه ی دکتری جنکس، به کتابی چاپ شده توسط او در سال 1972 به نام جنبش های مدرن در معماری بدل گشت. او سپس در پی نوشتن زبان معماری پست مدرن، ناپایداری و تغییر پذیری سبک های معماری پس از مدرنسیم را دسته بندی کرده و مورد بررسی قرار داد.


برچسب: بیوگرافی چارلز جنکس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۹:۰۱ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

بیوگرافی چارلز جنکس؛ مورخ معماری پرآوازه ( بخش اول)

چارلز جنکس، مورخ معماری پرآوازه، معمار منظر و مدیر مرکز درمانی سرطان مگی، به گزارش مجله ریبا در توییتر و با تایید خیریه ی مرکز درمانی مگی، در سن 80 سالگی به تاریخ 13 اکتبر 2019 در خانه اش در لندن دار فانی را وداع گفت.

از جنکس بعنوان متفکر پیشتاز پست‌مدرنسیم در معماری یاد میشود و نوشته های او در رابطه با تئوری های معماری پست مدرن، از شهرت بسیاری برخوردار است. او این مباحث را در کتاب هایش از جمله "زبان معماری پست مدرن" (1977)، "ساختمان نمادین" (2005) و "مدرنسیم انتقادی – پست مدرنیسم به کدام جهت میرود؟" (2007) مورد بررسی قرار داده است.


برچسب: بیوگرافی چارلز جنکس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۷:۲۵ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

راهنمای جامع خرید داکت اسپلیت گرین سایت تاسیسات دات کام 48000 مدل GDS-48P1T3Bبا کیفیت در ایران

داکت اسپلیت مخصوص مناطق معتدل گرین مدل GDS-48P1T1/R1

داکت اسپلیت گرین یکی از رایج‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان است. این سیستم‌ها مانند یک پارتیشن دیواری از یک واحد داخلی و یک واحد خارجی تشکیل شده‌اند، این دو واحد با لوله‌های مسی به یکدیگر متصل شده و سرمایش و گرمایش مورد نظر را تأمین می‌کنند. معمولاً این دستگاه در سقف کاذب فضای مورد نظر نصب می‌شود و با استفاده از کانال هوای تهویه شده را به قسمتهای مختلف هدایت می‌کند.

داکت اسپلیت گرین از دو واحد داخلی و خارجی با دو کندانسور و یک فن تشکیل شده‌اند که با افزایش عملکرد یکی از دو کمپرسور دیگر شروع به کار می‌کند و گاز R410 را در لوله‌های مسی آزاد می‌کند. برای حمل و نقل ساده و با کیفیت بالا و مشاغل انتقال حرارت و سرمایش.


برچسب: داکت اسپلیت گرین، خرید داکت اسپلیت گرین، قیمت داکت اسپلیت گرین، کاتالوگ داکت اسپلیت گرین، نمایندگی داکت اسپلیت گرین، لیست قیمت داکت اسپلیت گرین، مشخصات فنی داکت اسپلیت گرین، فروش داکت اسپلیت گرین،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۵:۴۱ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

معماری ساختمان خلاقانه با عنوان خانه کشویی در ژاپن

این خانه مسکونی، در سال ۲۰۰۳ در شهرک مجیرو در توکیو ژاپن توسط مهندسین مشاور تندو طراحی واجرا گردید و جایزه طراحی برتر کشور ژاپن را در سال ۲۰۰۴ به دست آورده است.

در این خانه شخصی راه حل جالبی برای استفاده هوشمندانه از فضا پیشنهاد شده است که نشان دهنده برخوردی خلاقانه در بهینه سازی استفاده از فضا و انعطاف پذیری هر چه بیشتر آن است. همانگونه که از نام خانه پیداست بخش عمده ای از آن با تکیه بر وسایل کشویی که در دیوارها جاسازی شده طراحی گردیده است. کانسپت اصلی طراحی این خانه جاسازی فشرده تمام مبلمان مورد نیاز یک خانواده مانند تختخواب، کمد، میز، صندلی و وسایل فضاهای خدماتی آنها متشکل ازآشپزخانه سرویس بهداشتی و انبارهای دیواری است که در یک سمت خانه و به صورت نواری قرار گرفته اند و دیگر فضاهای خانه به طور باز و آزاد در نظر گرفته شده اند.


برچسب: خانه کشویی در ژاپن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۳:۲۲ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

رابرت ونتوری و رویکرد نمادگرایی تاریخی در معماری پسامدرن

رابرت ونتوری از اولین معمارانی بود که الگوهای تزئینی و ترکیب نمادهای تاریخی را به طرز شجاعانه ایی در طرح هایش به کار برد. بیشترین تلاش او بر تاکید و تمرکز بر دو حوزه "سلیقه" و"نمادگرایی" در معماری بود. او در کتاب خود تلاش داشت اصول اخلاقی کارکردگرایانه ایی را که برای زمان طولانی بر اندیشه معماری سایه افکنده بود تعدیل کند و در نمونه های زیادی از بیان و آثار خود اشاره می کند که طراحی معماری با معنای تعمدی به کارکردگرایی صِرف غالب خواهد شد و از این طریق با تلاشی آگاهانه حضور دیگر ارزش ها را یادآور می شود.


برچسب: رابرت ونتوری، معماری پسامدرن، نمادگرایی تاریخی، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۳۷ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)

معرفی کیفی شینگل و استفاده از ورق شینگل لانه زنبوری در سقف منازل

شینگل- فروش شینگل

ورق شینگل لانه زنبوری یکی از لوکس‌ترین و پرکاربردترین مواد در پوشش سقف‌های شیب دار است که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد. امروزه شینگل با وزن کمتری نسبت به سطح پوشش در کنار زیبایی و تنوع رنگ‌ها و مدل‌ها، تمام خواسته‌های مشتریان خود را برآورده کرده است. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش این نوع ورق و قیمت ورق شینگل لانه زنبوری به سایت ما مراجعه نمایید. 


برچسب: ورق شینگل لانه زنبوری، قیمت ورق شینگل لانه زنبوری، خرید ورق شینگل لانه زنبوری، ورق شینگل زنبوری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۶:۱۸ توسط:omid موضوع: اخبار معماری نظرات (0)