Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  Z9F Z9F

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش پاياني)

سيستم عامل

اين تلويزيون نيز دقيقا مشابه ديگر هم سري هاي خود از سيستم عامل اندرويد به عنوان پلتفرم بهره مي جويد. گفتني است كه سيستم عامل استفاده شده در اين تلويزيون نيز دقيقا همانند برادر هم سري اش، يعني A9F اندرويد ورژن 8 يا همان Android OREO مي باشد. بي شك بسياري از شما با قابليت ها و قدرت بالا و محبوبيت سيستم عامل اندرويد كاملا آشنا هستيد و نياز چنداني به توضيح در رابطه با آن نيست، ليكن بايد اشاره نمود كه قابليت هاي هوشمند اين تلويزيون در واقع پله اي است فراتر از آن چه قبل تر از اين در محصولات سوني شاهد بوديم كه در كنار چيپست به روز و قوي آن، تجربه اي فوق العاده را در اختيار شما قرار خواهد داد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/30 ساعت: ۰۰ توسط:jobs-list-kashan :

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش سوم)

زاويه ديد

زاويه ديد يكي از عوامل مهمي است كه همواره در انتخاب و خريد تلويزيون هاي LCD مطرح بوده است. مخصوصا براي آن دسته از مخاطبين كه عادت دارند در هنگام تماشاي تلويزيون جا به جا شوند و يا از تلويزيون در محيطهاي بزرگي همچون سالن پذيرايي يا ديگر محيطهاي بزرگ بهره بگيرند كه افراد در آن، از زواياي گوناگون به تصاوير تلويزيون نگاه خواهند كرد. قابليتي كه سوني در تلويزيون ياد شده، براي تامين اين نياز تدارك ديده است با عنوان تكنولوژي X-Wide Angle شناخته مي شود. اين فناوري به مخاطب اجازه مي دهد كه تصاوير خروجي از نمايشگر TRILUMINOS اين وسيله را از هر زاويه دلخواه، بدون اينكه تغيير محسوسي در كيفيت و ماهيت رنگ هاي به نمايش درآمده ايجاد شود، به تماشا بنشيند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/30 ساعت: ۰۰ توسط:jobs-list-kashan :

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش دوم)

سيستم مديرت كابل

سيستم مديريت كابل در واقع بخشي از تلويزيون مي باشد كه وظيفه پنهان سازي كابل هاي پشت تلويزيون در راستاي مرتب تر و تميزتر ديده شدن تلويزيون را داراست. اين تلويزيون به دليل قاب باريك آلومينيومي، ضخامت بسيار كم با قابليت پنهان كردن كابل، طراحي برازنده اي دارد و به معناي واقعي كلمه به محيطي كه قرار است در آن قرار داده شود، شخصيت مي بخشد.

ويژگي هاي بصري

پنل اين تلويزيون از نوع LED با بك لايت Direct LED يا همان ال اي دي مستقيم مي باشد و رزولوشني برابر با 3840x2160 پيكسل را داراست كه اصطلاحا به آن  4Kمي گويند. البته شايد استفاده از پنل LED در اين تلويزيون شما را به اين شك بيندازد كه تلويزيون مذكور ممكن است در رابطه با كنتراست و نمايش رنگ مشكي عميق با مشكل رو به رو باشد، ليكن بايد بدانيد كه اين امر به هيچ وجه صحت ندارد؛ بلكه سوني در اين پرچمدار خود، با استفاده از تكنيك ها و تكنولوژي هاي گوناگون، كيفيت تصوير خروجي را بسيار ارتقاء بخشيده است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/30 ساعت: ۰۰ توسط:jobs-list-kashan :

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش اول)

يكي ديگر از پرچمداران سري جديد Master كه همگان از آن به عنوان شاهكار جديد سوني ياد مي كنند، تلويزيون LED هوشمند مدل Z9F مي باشد. اين تلويزيون كه از رزولوشن 4K براي نمايش محتواي گوناگون برخوردار است، يكي از تلويزيون هايي به حساب مي آيد كه از جايگاه ويژه اي در بين محصولات رده بالا برخوردار مي باشد. ظاهر اين محصول بسيار ساده مي باشد و برخلاف A9F سوني از شيوه ها و سبك هاي خاص و غيرمتعارف براي طراحي آن بهره نگرفته است، ليكن همين ظاهر ساده نيز بسيار زيبا و مدرن طراحي و پياده شده است و جلوه اي كه به دكوراسيون محيط اطراف مي بخشد، در يك كلام كاملا خاص و بي نظير است. همچنين كيفيت ساخت و استحكام بدنه اين محصول نيز بسيار با كيفيت و عالي مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/30 ساعت: ۰۰ توسط:jobs-list-kashan :