خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش دوم)

لذا به جرات می توان ادعا کرد که این محصول با وجود بهره گیری از پنل LED، هیچ گونه کاستی و کمبودی نسبت به پنل های اولد نداشته و قادر است که کیفیتی برابر با کیفیت این پنل ها را، هم در زمینه کنتراست و هم در رابطه با نمایش رنگ سیاه عمیق به شما ارائه نماید. بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز جهان در زمینه افزایش کنتراست تصویر سبب شده است که عملکرد تلویزیون یاد شده در رابطه با تقویت و ارائه کنتراست بسیار بالا و مثال زدنی باشد. شایان ذکر است که این پرچمدار مطرح سونی نیز از نمایشگر TRILUMINOS که انحصارا متعلق به تلویزیون های سونی می باشد، برخوردار است.

پردازنده تصاویر

پردازنده انحصاری تمامی پرچمداران سری مستر امسال سونی، تراشه پر قدرت X1 Ultimate می باشد. این چیپست در واقع آخرین دستاورد از سری خود بوده و براساس ادعای سونی، تنها مختص و منحصر به این سری از تلویزیون های این کمپانی طراحی و ساخته شده است.

از جمله مزایایی که این پردازنده پر قدرت برای این سری از دستگاه های سونی به ارمغان آورده است، می توان به پاسخ دهی بسیار سریع و تقریبا آنی پنل و نیز ارائه تصاویر پر نور با جزئیات بیشتر و دقیق تر اشاره نمود که نهایتا سبب می شود تلویزیون مذکور کاملا مناسب تماشای محتوای HDR باشد .از دیگر امکانات جالب و کاربردی قابل پشتیبانی توسط این پردازنده می توانیم به قابلیت پردازش و نمایش جزئیات دقیق تر با استفاده از تجزیه و تحلیل مبتنی بر شی، یک سیستم کالیبراسیون خودکار با استفاده از نرم افزار کالمن و پشتیبانی از یک ویژگی جدید با نام Netflix Calibrated Mode اشاره کنیم.

هم چنین با توجه به قدرت پردازش فوق العاده زیاد پردازنده یاد شده، Z9F به سادگی قادر است که فناوری های مرتبط مانند Super Resolution را که بر اساس Object می باشد و نیز ریمسترینگ مبتنی بر شی HDR و ... را پشتیبانی کند که نهایتا موجب نمایش عالی حرکات، ارائه رنگ های بهتر، تسلط HDR با کیفیت بالا و به طور کلی ارائه بهتر هر نوع محتویی می گردد. از این رو تمامی تصاویر نمایش داده شده توسط پنل این تلویزیون به نوعی واقع بینانه و کاملا نزدیک به تصاویر طبیعی خواهند بود.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۲۱ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگی نظرات (0)