خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری .

خبرنامه بانک اطلاعات مشاغل صنعتی و شهری

لپ‌تاپ ۲ در ۱ لنوو یوگا C940

در طراحی کلی تفاوت زیادی با مدل C930 که سال گذشته معرفی شد، ندارد و طراحی لولا آن عوض شده است. در کنار سری جدید پردازنده نسل ۱۰ اینتل، بیشتر به روزرسانی مربوط به ویژگی‌های آتنا و برخی ویژگی‌های هوشمند نرم‌افزاری است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به بالا بردن عملکرد، عمر باتری و سیستم خنک کننده تنها با یک دکمه، استفاده از سرویس الکسا آمازون در زمان خواب یا قفل بودن سیستم، تصاویر داینامیک FHD در ویندوز مدیاپلیر و تبدیل آن به ۴K UHD HDR اشاره کرد.

مدل ۱۴ اینچی لنوو یوگا C940 با قیمت پایه ۱۲۵۰ دلار از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. اگر در مورد عملکرد و سایز صفحه نمایش نگران هستید باید بگوییم لنوو یک مدل ۱۵٫۶ اینچی با نمایشگر ۵۰۰ نیت HDR (فول اچ‌دی یا UHD)، پردازنده اینتل Core i9 و کارت گرافیک جی‌فورس GTX1650 با قیمت پایه ۱۷۱۰ دلار نیز در نظر گرفته است.

اگر نمی‌خواهید دستگاه ۲ در ۱ داشته باشید و فقط بزرگ بودن آن مهم است، لنوو یوگا S740 با مشخصاتی شبیه به مدل ۱۵٫۶ اینچی C940 و قیمت ۱۴۵۰ دلار برای شما مناسب است.

ضمن اینکه یوگا C740 نیز در دو مدل ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچ در ماه اکتبر وارد بازار می‌شود. این دستگاه مدل به روزشده یوگا ۷۳۰ است. پردازنده core-i نسل ۱۰ اینتل و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی ۵۰۰نیت HDR از دیگر مشخصات این دستگاه است. علاوه بر اینها از الکسا نیز می‌توانید استفاده کنید. قیمت برای مدل ۱۴ اینچی از ۸۷۰ دلار و برای مدل ۱۵٫۶ اینچی از ۹۰۰ دلار شروع می‌شود.

مدل بعدی یوگا C640 با نمایشگر ۱۳٫۳ اینچ، پردازنده core-i نسل ۱۰ و ۴G LTE و قیمت پایه ۸۵۰ دلار است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وزن کم ۱٫۳ کیلوگرمی و اتصالات اضافی موبایل اشاره کرد. در ماه اکتبر باید منتظر این دستگاه باشیم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۶:۱۸ توسط:omid موضوع: عمومی نظرات (0)