خبرنامه بانك اطلاعات مشاغل صنعتي و شهري خبرنامه بانك اطلاعات مشاغل صنعتي و شهري .

خبرنامه بانك اطلاعات مشاغل صنعتي و شهري

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش پاياني)

سيستم عامل

اين تلويزيون نيز دقيقا مشابه ديگر هم سري هاي خود از سيستم عامل اندرويد به عنوان پلتفرم بهره مي جويد. گفتني است كه سيستم عامل استفاده شده در اين تلويزيون نيز دقيقا همانند برادر هم سري اش، يعني A9F اندرويد ورژن 8 يا همان Android OREO مي باشد. بي شك بسياري از شما با قابليت ها و قدرت بالا و محبوبيت سيستم عامل اندرويد كاملا آشنا هستيد و نياز چنداني به توضيح در رابطه با آن نيست، ليكن بايد اشاره نمود كه قابليت هاي هوشمند اين تلويزيون در واقع پله اي است فراتر از آن چه قبل تر از اين در محصولات سوني شاهد بوديم كه در كنار چيپست به روز و قوي آن، تجربه اي فوق العاده را در اختيار شما قرار خواهد داد.


برچسب: قيمت تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون سوني، Z9F، خريد تلويزيون Z9F سوني، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۹:۲۹ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

مروري بر نحوه عملكرد كولرگازي 18000 اجنرال پنجره‌اي

كولرگازي 18000 اجنرال پنجره اي با يك كمپرسور متقابل و مبرد گازي R22 داراي كلاس انرژي B. تهويه مطبوع پنجره مشترك مي‌تواند در دماي محيط تا 53 درجه سانتيگراد كار كند و براي استفاده در مناطق آب و هوايي گرمسيري نيز مناسب مي باشد (مانند مناطق جنوبي كشور و شهرهايي كه دماي تابستان بيش از 50 درجه دارند).

كولرگازي 18000 اجنرال پنجره اي مناسب براي استفاده در مناطق مسكوني با حداكثر مساحت 50 متر مربع، براي استفاده در مناطق اداري با حداكثر مساحت 30 متر مربع و براي استفاده در مكان‌هاي ذخيره سازي با حداكثر 20 متر مربع (كليه اندازه‌ها براي ارتفاع سقف استاندارد توصيه مي‌شود) 2.8 متر است و شرايط ساختماني نرمال مي باشد. بديهي است كه وجود آيتم هايي مانند پنجره هاي بزرگ و آفتاب خور، حضور وسايلي كه كاركرد آن ها توليد گرما كند، تعداد افراد حاضر در اتاق بيشتر از 4 نفر، و ... باعث تغيير در متراژهاي پيشنهادي مي شود).


برچسب: كولر گازي اجنرال 18000، كولر گازي اجنرال 18000 اينورتر، كولر گازي اجنرال 18000 قيمت، كولر گازي اجنرال 18000 بانه، كولر گازي اجنرال 18000 اينورتر مدل aogr18rat، كولر گازي اجنرال 18000 پنجره اي، قيمت كولرگازي 18000 اجنرال، قيمت كولر گازي 18000 اجنرال ديجي كالا، كولر گازي 18000 اجنرال اينورتر كم مصرف مدل asgs12lfca،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۷:۲۳ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش سوم)

زاويه ديد

زاويه ديد يكي از عوامل مهمي است كه همواره در انتخاب و خريد تلويزيون هاي LCD مطرح بوده است. مخصوصا براي آن دسته از مخاطبين كه عادت دارند در هنگام تماشاي تلويزيون جا به جا شوند و يا از تلويزيون در محيطهاي بزرگي همچون سالن پذيرايي يا ديگر محيطهاي بزرگ بهره بگيرند كه افراد در آن، از زواياي گوناگون به تصاوير تلويزيون نگاه خواهند كرد. قابليتي كه سوني در تلويزيون ياد شده، براي تامين اين نياز تدارك ديده است با عنوان تكنولوژي X-Wide Angle شناخته مي شود. اين فناوري به مخاطب اجازه مي دهد كه تصاوير خروجي از نمايشگر TRILUMINOS اين وسيله را از هر زاويه دلخواه، بدون اينكه تغيير محسوسي در كيفيت و ماهيت رنگ هاي به نمايش درآمده ايجاد شود، به تماشا بنشيند.


برچسب: قيمت تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون سوني، Z9F، خريد تلويزيون Z9F سوني، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۲۲ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش دوم)

سيستم مديرت كابل

سيستم مديريت كابل در واقع بخشي از تلويزيون مي باشد كه وظيفه پنهان سازي كابل هاي پشت تلويزيون در راستاي مرتب تر و تميزتر ديده شدن تلويزيون را داراست. اين تلويزيون به دليل قاب باريك آلومينيومي، ضخامت بسيار كم با قابليت پنهان كردن كابل، طراحي برازنده اي دارد و به معناي واقعي كلمه به محيطي كه قرار است در آن قرار داده شود، شخصيت مي بخشد.

ويژگي هاي بصري

پنل اين تلويزيون از نوع LED با بك لايت Direct LED يا همان ال اي دي مستقيم مي باشد و رزولوشني برابر با 3840x2160 پيكسل را داراست كه اصطلاحا به آن  4Kمي گويند. البته شايد استفاده از پنل LED در اين تلويزيون شما را به اين شك بيندازد كه تلويزيون مذكور ممكن است در رابطه با كنتراست و نمايش رنگ مشكي عميق با مشكل رو به رو باشد، ليكن بايد بدانيد كه اين امر به هيچ وجه صحت ندارد؛ بلكه سوني در اين پرچمدار خود، با استفاده از تكنيك ها و تكنولوژي هاي گوناگون، كيفيت تصوير خروجي را بسيار ارتقاء بخشيده است.


برچسب: قيمت تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون سوني، Z9F، خريد تلويزيون Z9F سوني، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۲۱ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

مشخصات تلويزيون 65 اينچ Sony 65Z9F Master (بخش اول)

يكي ديگر از پرچمداران سري جديد Master كه همگان از آن به عنوان شاهكار جديد سوني ياد مي كنند، تلويزيون LED هوشمند مدل Z9F مي باشد. اين تلويزيون كه از رزولوشن 4K براي نمايش محتواي گوناگون برخوردار است، يكي از تلويزيون هايي به حساب مي آيد كه از جايگاه ويژه اي در بين محصولات رده بالا برخوردار مي باشد. ظاهر اين محصول بسيار ساده مي باشد و برخلاف A9F سوني از شيوه ها و سبك هاي خاص و غيرمتعارف براي طراحي آن بهره نگرفته است، ليكن همين ظاهر ساده نيز بسيار زيبا و مدرن طراحي و پياده شده است و جلوه اي كه به دكوراسيون محيط اطراف مي بخشد، در يك كلام كاملا خاص و بي نظير است. همچنين كيفيت ساخت و استحكام بدنه اين محصول نيز بسيار با كيفيت و عالي مي باشد.


برچسب: قيمت تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون Z9F سوني، تلويزيون سوني، Z9F، خريد تلويزيون Z9F سوني، Z9F،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۳:۲۶ توسط:omid موضوع: اخبار لوازم خانگي نظرات (0)

معرفي كيفي شينگل و استفاده از ورق شينگل لانه زنبوري در سقف منازل

شينگل- فروش شينگل

ورق شينگل لانه زنبوري يكي از لوكس‌ترين و پركاربردترين مواد در پوشش سقف‌هاي شيب دار است كه قدمت آن به هزاران سال مي‌رسد. امروزه شينگل با وزن كمتري نسبت به سطح پوشش در كنار زيبايي و تنوع رنگ‌ها و مدل‌ها، تمام خواسته‌هاي مشتريان خود را برآورده كرده است. جهت اطلاعات بيشتر در رابطه با فروش اين نوع ورق و قيمت ورق شينگل لانه زنبوري به سايت ما مراجعه نماييد. 


برچسب: ورق شينگل لانه زنبوري، قيمت ورق شينگل لانه زنبوري، خريد ورق شينگل لانه زنبوري، ورق شينگل زنبوري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۶:۱۸ توسط:omid موضوع: اخبار معماري نظرات (0)

بناي حمام، نشان تمدن و يك جانشيني

تاريخچه اولين حمام ها

تاريخچه اولين حمام ها در خارج از ايران طبق اسناد كتبي موجود، به بيش از دو هزار سال پيش از ميلاد عيسي مسيح (ع) برمي گردد. به استناد كتب تاريخي موجود، جزيره اي به نام كرت دو هزار سال پيش از ميلاد مسيح از چنان تمدن والايي برخوردار بود كه تمامي منازل مسكوني (اعم از خانه ثروتمندان و فقرا) مجهز به حمام آب گرم روان بودند.

حمام، در تاريخ ايران قدمتي سه هزار ساله دارد. نظافت و پاكيزگي از ديرباز جزو اصول و آيين اعتقادي و مذهبي ايرانيان به شمار مي رفت. غسل كردن در آيين زرتشتي، يكي از شروط شركت در مراسم هاي مذهبي بود. قدمت ساخت حمام در ايران به پيش از دوره فرمانروايي هخامنشيان برمي گردد. پس از اسلام آوردن ايرانيان، حمام كردن به عنوان يكي از فرايض ديني مورد توجه ايرانيان قرار گرفت.


برچسب: فضاهاي حمام، قدمت حمام، گرمابه، مصالح حمام، معرفي حمام هاي عمومي، معماري حمام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۵۴ توسط:omid موضوع: اخبار معماري نظرات (0)

تاريخچه معماري حبابي

آشنايي با معماري حبابي

در بيان معماري «حباب، معماري هواست: سازه بادي كه با عضو نازكي پوشيده شده و در حفره هاي ساختمان جاي گرفته و سراسر سازه از بالا تا پايين را پوشانده است؛ حباب ها فضاي نرمي را در داخل و سازه ي سختي را در خارج به وجود آورده اند كه سبب شده فضاي موجود و فضاي جديد با يكديگر تركيب شوند.». ايده ي حباب ها الهام بخش كاربرد خلاقانه ي مصالح بوده تا محيطهاي معماري حبابي كه تا به حال از لحاظ سازه اي طراحي نشده و يا فاقد كيفيت تجربي هستند.


برچسب: معماري حبابي، موزه هيرشورن، مكعب آبي، نيكولاش گريمشاو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۱۱ توسط:omid موضوع: اخبار معماري نظرات (0)

اصول معماري در عصر تغيير اقليم

هدف اين نوشتار ارائه اصول معماري در عصر تغيير اقليم است. ضرورت اين امر از آنجا ناشي ميشود كه نرخ گرم شدن كره زمين، افزايش يافته است. به طور علمي اثبات گرديده است كه انسان و فعاليت هاي او موجب افزايش تراكم جو ي گازهاي گلخانه اي شده است و همين امر مسبب اثر گرمايش جهاني است. گستردگي مشكل گازهاي گلخانه اي به حدي است كه به منظور كاهش خطرات تغيير فاجعه آميز اقليم، نياز توقف افزايش تراكم آن كه به وسيله سوختن انرژيهاي فسيلي توليد مي شود ، احساس مي گردد و بشر نياز دارد كه به سرعت از استفاده گاز گلخانه اي حاصل از سوخت فسيلي ، به سمت وابستگي بيشتر به انرژي تجديدشونده پاك، حركت كند.


برچسب: دسترسي خورشيدي شهري، تغيير اقليم، طراحي خورشيدي ايستا، سيستم خورشيدي پويا، گرمايش و سرمايش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۷:۰۶ توسط:omid موضوع: اخبار معماري نظرات (0)

آكوستيك چيست؟

ميزان صداي موجود، چه از محيط پيرامون يا از فعاليت‌هاي دروني يك فضا تأثير مهمي بر آسايش افراد ساكن مي‌گذارد. از اين رو موضوع آكوستيك در فضايي كه انسان در آن زندگي يا فعاليت مي كند بسيار بااهميت است.

آكوستيك چيست؟

عمده تلاش در اين موضوع حذف صداهاي غيرمفيد و نامطلوب است. يكي از مشكلات عديده در بحث آكوستيك فضا، پديده رزونانس (تشديد) است كه معمولا اين پديده در فضاهاي وسيع‌تر به‌ويژه در سالن‌هاي سينما، سخنراني و آمفي‌تئاترها اتفاق مي‌افتد. اين پديده فيزيكي در يك فضاي همگاني اتفاق مي‌افتد كه در آن امواج صوتي پس از توليد از يك منبع، در محيط منتشر مي‌شوند و پس از برخورد با جداره‌ها توليد گره و شكم مي‌نمايند كه در نقاط گره صدا به‌صورت قوي و در نقاط شكم، ضعيف شنيده مي‌شود.


برچسب: آكوستيك چيست، آكوستيك ساختمان، پديده آكوستيك در معماري، سه روش ايجاد آكوستيك، عوامل ايجاد اكوستيك، نقش آكوستيك در معماري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۴:۱۲ توسط:omid موضوع: اخبار معماري نظرات (0)